[Csaladtortenet 2] Familysearch blog tartalma 2020 febr 18

ehallosy at gmail.com ehallosy at gmail.com
2020. Feb. 19., Sze, 14:36:34 CET

Kedves Társaim,
bizonyára jónéhányan figyelemmel kíséritek az FS blogjait.

A tegnapi nap során szerintem egy figyelemre méltó blog jelent meg, amit
gyenge angol tudásom miatt nem tudok teljesen értelmezni. Nagyjából a
digitalizált, de  hozzáférhetetlen képekről esik szó benne, ha jól értem,
és az ezekhez való hozzáféréshez ad útmutatót.

Kérlek Benneteket, -főleg az angolul értőket- hogy nézzetek rá a blogra,
vajon sikerül e új információkhoz jutni belőle?
Üdvözlettel, Erzsébet

https://www.familysearch.org/blog/en/explore-historical-images/

FamilySearch Explore Images Unlocks Data in Digital Records