[Csaladtortenet 2] Familysearch blog tartalma 2020 febr 18

Hirschler András smartlines at smartlines.hu
2020. Feb. 19., Sze, 15:37:08 CET

Itt arról van szó, hogy az indexelt bejegyzések mindössze 20 %-át képviselik
az összes adatnak. Most egy új alkalmazást fejlesztettek ki, amellyel a még
nem indexelt adatokban is könnyebben lehet keresgélni. Jóllehet, továbbra
sem lehet nevekre keresni, de ha az adott képet digitális eszközzel
rögzítették, akkor a keresés szűkíthető helyre, időre és más információkra.

(Szerintem a magyar adatok zömére ez nem hasznáklható, mivel azokat még a
hatvanas években rögzítették, amikor a digitális kamerák még nem voltak
közhasználatban. Igaz, a filmre vett képek jó részét azóta digitalizálták.)

A FamilySearch Explore Historical Images
<https://www.familysearch.org/records/images/>  alkalmazás megnyitása után
megadható a földrajzi hely és más attribútumok is.

üdv. Hirschler András