[Csaladtortenet 2] Német címerlírás - segítségkérés

Deáki Lajos deakilajos at gmail.com
2020. Feb. 19., Sze, 16:01:55 CET

Kedves Csaba!

Igazán, nagyon köszönöm! A fordításod alapján készülő új, színes címer
(mert eddig csak fekete fehérben találtam meg) egyébként a szászfai és
uza-panyiti Uza családé. Ha bárkinek szüksége van rá, szívesen átküldöm!

Baráti üdvözlettel:
Lajos

Dr. Hatvany Béla Csaba <csaba at hatvany.de> ezt írta (időpont: 2020. febr.
19., Sze, 15:37):