[Csaladtortenet 2] [MACSE: 21579]

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2020. Feb. 28., P, 06:33:11 CET

Kedves Laci!
En kutattam es kaptam valaszt a nevvaltozasra. Egy reszet a Bp Levéltarabol, ott masolatot kerhettem fizetes elleneben  (de olcso volt). A masikat a Belugybol. Itt elore kellett fizetni, es kervenyt kellett kiallitanom.  Postan kuldtek el.
Vannak evek amik elvesztek, de azt megmodjak. Elobb erdeklodj a a Leveltarban a

The National Archives of Hungary were created in 1756. They were first located in Pressburg. In 1784, they were transferred to Buda. Wikipedia <https://en.wikipedia.org/wiki/National_Archives_of_Hungary>
Address <https://www.google.com/search?safe=active&client=firefox-b-1-d&sxsrf=ALeKk03VMf5qRjFrGgTDneyUAAuifjC5fA:1582867682016&q=national+archives+of+hungary+address&stick=H4sIAAAAAAAAAOPgE-LSz9U3MMnKTisx1JLNTrbSz8lPTizJzM-DM6wSU1KKUouLF7Gq5IEFEnMUEouSMzLLUosV8tMUMkrz0hOLKhWgygD0PABTVAAAAA&ludocid=7291488525860386681&sa=X&ved=2ahUKEwiD5pHPwfPnAhXVlXIEHegcAdUQ6BMwBXoECAMQJQ>: Budapest, Bécsikapu tér 2-4, 1014 Hungary
Hours <https://www.google.com/search?safe=active&client=firefox-b-1-d&sxsrf=ALeKk03VMf5qRjFrGgTDneyUAAuifjC5fA:1582867682016&q=national+archives+of+hungary+hours&ludocid=7291488525860386681&sa=X&ved=2ahUKEwiD5pHPwfPnAhXVlXIEHegcAdUQ6BMwB3oECAMQOQ>: Closed ⋅ Opens 8:30AM
Elérhetőségek

Belügyminisztérium

Székhely: 1051 Budapest, József Attila utca 2-4.
Postai cím: 1903 Budapest, Pf.: 314.
Telefonszám: +36-1-441-1000
Fax: +36-1-441-1437

BM Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat elérhetőségei
Telefon Kormányzati Ügyfélvonal <http://1818.hu/> 0-24 órában
Magyarországról: 1818; Külföldről: +36 (1) 550-1858
Chat indítása <http://webchat.opennet.hu/ugyfelvonal/?ref=kozig> (linkkel meghívandó chat- szoba)
Epapír https://epapir.gov.hu/ <https://epapir.gov.hu/>
Email ugyfelszolgalat at bm.gov.hu <mailto:ugyfelszolgalat at bm.gov.hu>
Postacím BM Civilkapcsolati és Ügyfélszolgálati Osztály, 1903 Budapest Pf. 314.
Személyes szerdán, 9.00-11.00 és 13.00-16.00 óra között a Bp., V. Nádor u. 2. szám alatt.

Udv. Marcsi,

 <https://support.google.com/websearch/answer/3338405>
Phone <https://www.google.com/search?safe=active&client=firefox-b-1-d&sxsrf=ALeKk03VMf5qRjFrGgTDneyUAAuifjC5fA:1582867682016&q=national+archives+of+hungary+phone&ludocid=7291488525860386681&sa=X&ved=2ahUKEwiD5pHPwfPnAhXVlXIEHegcAdUQ6BMwCHoECAMQQQ>: +36 1 225 2843