[Csaladtortenet 2] Boros + Házi Eskuvö 1902

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Feb. 29., Szo, 00:35:04 CET

*Kedves Lista!*

Itt Eskuvö szépszülök nagymama oldal (apukám ága) ami törtent 1902.

Szuletett kettö iker Kunbaja Petronilla meg Ursula Paska 1841. En gondolom
össze letekk keverve.  *IKREK 12 OKT_beiras 176+177*
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939X-3SSY-9?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AX2MD-LFS

 --->

*Eskuvö 1902 Boros Bálint+ Házi Katalin*
A templom adat mondja Boros Bálint + Házi Katalin es anyuka Paska Petronilla
A civil registration mondja Boros Balint + Házi Katalin es anyuka Paska
Ursula.

Szuletes adat a templom: Házi Katalin ugy irja volt anyuka Paska Ursula. De
én találtam adat es Ursula volt eskudve Horvath Mihály. Es nekik voltak
több gyermek.

Inkabb találtam gyrmek Házi Stefanus+Paska Petronilla és a keresztszulök
egyforma mint aki keresztelte a Hazi Katalin.

*Ugye hogy igy lehet  hogy ikrek össze kevertek, *mert láttam ugyan egy
evbe eskudtek a kettö ikrek: 1861

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C3SG-SS2Z?i=382&cat=3006908

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C3SG-S3DQ?i=383&cat=3006908

Eskuvö templom adat nincs online 1902. Csatolom a Kalocsa digitalis adat:
beiras 32_1902_26 januar BOROS BÁLINT + HÁZI KATALIN

üdvzlet és köszönöm!
Zsuzsanna

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*