[Csaladtortenet 2] Reménytelen

Babcsányi István babciani at gmail.com
2020. Jan. 3., P, 11:07:24 CET

Meredeknek tűnhet, de szerintem kugyis = koldus.
Kógyis alakban gyakrabban fordul elő.
Ez megmagyarázná, miért név nélkül szerepel: nem odavalósi, vándor koldus
lehetett, akinek a pap nem tudta/nem jegyezte meg a nevét.
Tele vannak a ref. anyakönyvek a "szegény koldus asszony" és hasonló
bejegyzésekkel.