[Csaladtortenet 2] japán település

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Jan. 5., V, 08:31:36 CET

Kedves vvecse!

Ezeken a linkeken Japán településeit sorolják fel:

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_villages_in_Japan
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_towns_in_Japan
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_cities_in_Japan

Ezek között szerintem ez a település a legesélyesebb, de ehhez is félre
kellett olvasnod pár betűt (Viszont a betűk formája hasonlíthat a te
olvasatodhoz):
https://en.wikipedia.org/wiki/Shichigahama

Mennyire biztos a településneved olvasata?
És mit csinált ott dédapád? Tengerész volt?

Balázs