[Csaladtortenet 2] Fwd: aki született az bekerült ...

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2020. Jan. 5., V, 17:23:44 CET

                          Kedves György!

     Nagyon úgy van a halottakkal kapcsolatban valóban, hogy eltűnhettek ,sosem találták meg őket, ha sokára igen, akkor ismeretlen volt stb..Viszont születés esetében, mikor jelenthetjük ki teljességgel mi kutatók, hogy nem lett bejegyezve? Amennyiben akkor, ha nem találjuk őket, akkor káros maga a felvetés is hiszen könnyebben feladhatjuk. A kutatásba vetett hitemet ezért zavarja.Amikor a házasulóknak a szülei meg vannak adva, egy egy születést én sem kutatok a végletekig, de eddig azt gondoltam valahol azért be lettek jegyezve.Hiszen hittek a keresztségben és zömében közösségben éltek ők is. Egyébként elfogadom, hogy ritkán lehettek kivételek.
                                                                                                 László