[Csaladtortenet 2] nem sok a 10 éves tévedés halotti bejegyzésnél?

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Jan. 5., V, 17:25:42 CET

Kedves Juli!

De hát pontosan ez az, amiről beszélünk :) Hogy elírták a halotti
bejegyzést, valószínűleg 10 évvel. Tehát inkább 50 éves volt és úgy
házasodott 1802-ben. Úgy minden összevág. Összesen két Gelányi Rozáliát
találtam Vácott születni és csak egy Raffa János - Gelányi Rozália párt.
Tehát nincs itt más kérdés, csak, hogy mennyire ronthatta el a pap a
halotti bejegyzésnél az elhunyt korát. :)

Balázs

Julia Szent-Gyorgyi <jpmiaou at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 5.,
V, 17:13):