[Csaladtortenet 2] Fwd: Kiolvasás segitség (Gilicze Mihayl 1892+1896)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Jan. 6., H, 18:24:15 CET

Köszönöm!!

Kicsit nehéz érteni...
Azért kérdeztem mert a déd nagyapa apja csak egy beírás születés találok ami 1847 13 dec.  Csantaver de akkor másik vezetéknév anyuka (Csupor / Babóczay). Az egyik név valami cserép jelent a másikat nem tudom...

Gondoltam ha esetleg meg látom hallott időt Gilicze János akkor onnan tudnak nézni születés idő. Muszály 1896 után mert akkor halt meg a fia Mihály gondolom a tűz után.

A terület nem értem: de tudom a rokonság nem tudta aztán látogatni akik maradtak másik oldal a határ. Nem tudom pont melyik idő de direkt Trianon után lehetett oda vissza menni, nem volt annyira határ. Az később lett gondolom.

Igen azt halottam a déd nagyapa mint fiatal gyerek (1900 előtt) ment “legelni alatokat/birka például” és inkább Felső Kelebiat említette.

Biztos legjobb nézni elsobb Szabadka adatok, de index csak van 1900-ig. Születés adatok pedig 1922 online.

Eddig amit láttam az indexen mindent megtaláltam aztán hogy valószínű elég jól vannak beírások a területen. De persze én nagyon ugyan kutakodok, nincs sok “experience” másik Város adatok.

Üdv Zsuzsanna

Kindest regards
Zsuzsanna Larsson Gilice
Artist MFA