[Csaladtortenet 2] Fw: Fwd: aki született az bekerült ...

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2020. Jan. 8., Sze, 07:56:52 CET

Kedves Lista!

Én találkoztam már olyannal Dunabogdányon, hogy az elhunyt személynél a pap
feljegyezte, hogy nem talált a születések között olyan nevű gyermeket,
csupán egy másik nevűt. (Egyébként a pap mindig beírta, hogy napra pontosan
mikor született az elhunyt és mikor házasodott, kivel, valamint, hogy a
továbbélő házastárs kivel kötött házasságot és mikor halt meg - ez a
kutatók mennyországa :))
Tehát van olyan, amikor maga a pap is észreveszi, hogy a született gyermek
nem, vagy nem a megfelelő néven került bejegyzésre a kereszteléseknél. Ha a
pap nem precíz, akkor pedig ez a munka ránk marad... :)

Balázs

Hedvig Gaspar <gasparhedi at hotmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 8.,
Sze, 5:31):