[Csaladtortenet 2] Nyíregyháza halotti anyakönyvek?

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Jan. 9., Cs, 20:47:19 CET

Kedves Marcsi!
Bocs, kicsit félreértettem Pistát - az hittem a MACSE FS-alapú
indexeléséről beszélt, és nem a FS-nek közvetlenül leadottról.
Rejtett filmszámon egyébként azt értem, ami a FS Catalog találataiban nem
jelenik meg, mégis van filmszáma (magyarokra vonatkozóan):
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1WQVDBMawE4zlBB7k5LR8dZBaK84UG1EBWGIx75pRHxI/edit#gid=1383119587

Üdv,
Anna

Marcsi H <hamory.marcsi.49 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 9., Cs,