[Csaladtortenet 2] Nyíregyháza halotti anyakönyvek?

Tibor Diamant tibor.diamant at gmail.com
2020. Jan. 9., Cs, 22:16:57 CET

Kedves Anna!

Amikor a témát indítottam, akkor azt reméltem, hogy valaki rendelkezik
olyan rejtett FS filmszámmal, amelyen megtalálom az 1916-1919 évi
nyíregyházi halotti anyakönyvi bejegyzéseket. Én is őrzök egy hasonló
táblázatot és abban sem találtam a keresett filmeket.

Üdvözlettel: Diamant Tibor, Szeged

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 9.,
Cs, 20:47):

Rejtett filmszámon egyébként azt értem, ami a FS Catalog találataiban nem

jelenik meg, mégis van filmszáma (magyarokra vonatkozóan):