[Csaladtortenet 2] bécsi anyakönyv kiolvasási segítség kérés

M korintosz_2 at freemail.hu
2020. Jan. 9., Cs, 22:01:28 CET

Sziasztok, az alábbi bécsi anyakönyvet (a második sorát) nem tudom kiolvasni, annyit látok, hogy Chladek Mária az anya, akinek az apja Chladek Martin volt, de a további szavakat nem tudom kiolvasni, így a származási helyüket (ami bécsi városrész is lehet) sem a továbblépéshez. Kérném segítségeteket! Köszönettel: Marcell http://data.matricula-online.eu/de/oesterreich/wien/12-meidling/01-04/?pg=179