[Csaladtortenet 2] Életkor és név elírás

Tamás Kandó hsolo0275 at gmail.com
2020. Jan. 10., P, 10:56:49 CET

Üdv. mindenkinek!

Néhány hónapja kezdtem el böngészni a családfámat, elsősorban a
Familysearch oldal adatbázisából gyűjtögetem az infókat.

Egy kis segítséget szeretnék kérni, mert kicsit elakadtam, illetve
elbizonytalanodtam.

Anyai ágon volt egy Vetró Brigitta nevű rokonom, akinek a férje Pál József.
Meg is találtam a házassági bejegyzésüket. Itt azt írják 19 éves volt a
házasságkötés időpontjában.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSVH-1SCP-H

Viszont Vetró Brigitta után tovább kutatva könnyen elképzelhető, hogy ennél
jóval fiatalabb, 16-17 éves volt az esküvő idején.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YSJC-1JR?i=274&cat=442585

Illetve az ő édesanyjának a neve Mogyorósi Helena (Ilona) vagy Magyarosi
Ilona. Sajnos ebben sem vagyok biztos.

Elképzelhetőek ilyen hibák és elírások, vagyok nem jó személy után
keresgélek? Mennyire kezelték ezeket az adatokat akkoriban pontosan?

Köszi a segítséget!

Üdv.

K.T.