[Csaladtortenet 2] Életkor és név elírás

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2020. Jan. 10., P, 15:25:37 CET

3-4 év eltérés simán belefért akkoriban. Azonban:
- egyrészt van egy FS családfa, ahol az 1865-ös születésű Brigitta Varga
István felesége, mint ezt tagtársunk már írta is
- másrészt: van egy 1862-ben született Vetro Brigitta, ő valóban 19 éves
volt 1881-ben, csak éppen a szülők neve nem stimmel. Azaz ő nem lehetett
Pál József felesége.
Mennyire biztos Pál József férji mivolta az ősnél?
Egyébként a Mogyorósi név igen változatosan szerepel az anyakönyvekben,
nehéz lesz eldönteni, melyik az igazi. Amennyiben az 1895 utáni állami
anyakönyvek valamelyikében vagy ő, vagy valamelyik leszármazottja
megtalálható, az ott írt vezetéknév talán a legbiztosabb.
Üdv, Lengyel Gabi