[Csaladtortenet 2] Életkor és név elírás

Tamás Kandó hsolo0275 at gmail.com
2020. Jan. 10., P, 16:21:59 CET

 Köszönöm mindenkinek a segítséget.

Pál József szinte biztosnak tekinthető. Itt a a fiúk Pál Sándor, az én
dédnagyapám keresztelési és esküvői bejegyzése. Utóbbiról, ha jól rémlik
eredeti dokumentumot is láttam otthon.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:9Q97-YS8T-3CF?cc=1743180&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AXZX8-1S7

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3QSQ-G9QF-3DH

Gondolom érdemes ilyenkor midnekinél a halotti bejegyzéseket is megkeresni?
Erre van valami kereső módszer, vagy csak végiglapozva lehet megtalálni?
Bocsánat, biztos 100x megkérdezték már ezeket...

Akkor, ha minden igaz jó Vetró Brigittát jelöltem meg? De legalábbi
biztosan nem Varga István feleségét. És akkor valószínűleg ez a L.Fazakas
nevű kutatótárs kapcsolta őket rosszul össze? Ilyenkor illik neki írni
üzenetet? Vagy mi ilyenkor a teendő?

Üdv.

K.T.

Tunde Huszar <tuuundiii at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 10., P,