[Csaladtortenet 2] Életkor és név elírás

Tunde Huszar tuuundiii at gmail.com
2020. Jan. 10., P, 16:34:30 CET

Tamas, ezek most már ki vannak bogozva:

L.Fazekas nevu felhasznalo 3 csaladot kevert ossze kettot Hodmezorol egyet
Rakospalotarol. Ezeket szepen levalasztottam és az anyakonyvi forrasokat
csatoltam:

Vetro-Mogyorosi lanya, a te Brigid, mostmár "hajadon" a fan itt:
https://www.familysearch.org/tree/person/details/L724-MGX
ő ugyanaz mint az általad felvitt Brigi aki a Pál József felesége a szülei
alapjan azonosak: https://www.familysearch.org/tree/person/details/L729-CRN
nézd at hogy igy gondolod-e es mergeld oket szived szerint

a tevesen bekevert Vetro-Kovacs lánya Brigi aki a Vargáné, és biztos nem a
te Brigid: https://www.familysearch.org/tree/person/details/GQQ8-HC3

es a szinten tevesen bekevert Rakospalotai Brigi ,aki raadasul nem is
Vetro, csak Varga:https://www.familysearch.org/tree/person/details/GQQ8-F7F

Ebbol latszik hogy a mergelest van aki nem megfontoltan, sot meg a
kapcsolodo dokumentumokat sem ellenorizve vegzi.
Ha esetleg L.Fazekas a korunkben van, kerem figyeljen egy kicsit jobban.

Tovabbi jo kutatast
Tunde