[Csaladtortenet 2] telekkönyvi betét, Debrecen - Józsa

Panni Holécziné holeczipanni at gmail.com
2020. Jan. 11., Szo, 14:31:54 CET

Kedves Berci!

Ha megvannak a mostanság használatos helyrajzi számok, nem csak a
telekkönyvi betét száma, akkor nyert ügyed van, Járási Földhivatal -
gondolom Debrecen, ha Józsa oda tartozik. Ők tudnak további felvilágosítást
adni, hogy ma ki a tulajdonosa a területnek.

Nekem sajnos nem volt ilyen szerencsém, mert a régi térképen nem szerepelt
az általam keresett telekkönyvi betét bejegyzése, helyrajzi szám meg nem
volt. Így nem tudtam beazonosítani, hogy hol lehet a terület, pedig akkor
meg lett volna a ma használatos hrsz. is. :(

Üdv:
Holécziné Panni