[Csaladtortenet 2] telekkönyvi betét, Debrecen - Józsa

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2020. Jan. 11., Szo, 05:52:57 CET

Kedves Berci!

Gondolom, hogy a telekkönyvi hivatalban érdeklődnék, nem  levéltárban.  Ott szokták nyilvántartani, hogy ki az aktuális tulajdonos, illetve kik voltak az előző tulajdonosok (Esetleg nem teljesen naprakészek ezek a beírások, előfordul, pl. hogy pereskedés folyik egy hagyaték miatt, és ilyenkor nincsen teljesen tisztázva a tulajdoni viszony. Lehet, hogy kell valamit fizetni, de mindenkinek joga van ezt megnézni.

Üdv:  Hédi