[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség (Boros+Takács)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Jan. 18., Szo, 10:40:25 CET

*Kedves Listatagak!*

Kicsit nézem nagymama öseim (apukám oldal) mert a Giliczénél megakadtam.

Gondolom ez lehet "szépszulök" Mihaly Boros.
Itt van egy bejegyzés a FS  119 szám eskuvö Boros Mihály  1873 28 aprilis.
De ki az apja? Stefanus Boros? Vagy dupla név és nincs apja? A feleség
Takács? kik a szulök? Szivesen segitséget ki olvasni nagyon köszönöm.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-Q5GZ?i=28&cat=2748210

A Boros Mihaly talaltam egy index keresztelés 1850 23/9 de mikor kerstem a
pontos adatot nincs ott.

Hely: Szabadka St Teres római katolikus.

*Kedves udvözlet*
Zsuzsanna

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*