[Csaladtortenet 2] Kérdés

András Alvincz alvincz.andras at gmail.com
2020. Jan. 18., Szo, 17:08:04 CET

Keddves Listaatársak, kik levelemre válaszoltatok:
Köszönöm
Az első levélből kimaradt, hogy 40 éves volt a személy 1944-ben, és több
hónapig nem volt otthon, mikor feleségét elvitték, kikeresztelkedett izr.
származás miatt.(de nincs a tarnszportlistában)Valószinüleg 1944 juni.
21.-én Székesfehérvár vagy Miskolc célállomással
Üdv András

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. jan. 18.,
Szo, 12:38):