[Csaladtortenet 2] Hibás évszám

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Jan. 18., Szo, 22:04:43 CET

> Arról tudsz esetleg, hogy vajon bekerül lehetőségnek, hogy egy hozzá nem adott apja nevét beírhassunk?

Az FS különféle fórumain beismerik, hogy a jelenlegi javítási felület
egyik fő hibája, hogy nem ad semmilyen lehetőséget a hozzáadásra -- se
hiányzó mezőt, se hiányzó bejegyzést nem lehet pótolni -- de arról még
nem láttam sehol semmit, hogy van-e terv ennek orvoslására.

Néhányszor próbálkoztam azzal, hogy a meglevő névmezőkbe több nevet
írtam, de nem tudom, ez a keresőben milyen eredménnyel jár: ha például
beírom az anya teljes nevét az anya keresztnevéhez (mert csak az a
mező elérhető), akkor milyen keresési feltételekre hozza fel
találatként a bejegyzést? Konkrétan a hibásan hiányzó apánál
természetesen a gyerek vezetéknevét az apáéra kell változtatni;
ilyenkor az anyáétól különböző név (és/vagy a javítás ténye) talán
elég figyelmeztető, hogy valami nincs rendjén az indexeléssel, és elég
az apa teljes nevét a javítási megjegyzésbe írni.

Juli
/\ /\