[Csaladtortenet 2] Hibás évszám

Marcsi H hamory.marcsi.49 at gmail.com
2020. Jan. 18., Szo, 22:05:51 CET

Kedves Balazs!
Jan 16.an kerdeztek ra ismetelen, hogy a tobbi teruletben is lehet majd javitan?  A valasz erre. hogy hamarosan.

"Will other fields be editable soon? I have an age that needs to be edited…"

Valasz:
"Ashley Hamblin
 says:
January 16, 2020 at 4:55 pm
 <https://www.familysearch.org/blog/en/edit-names-indexed-records/comment-page-58/#comment-1637199>
Yes, these features are coming soon. Thanks for all your dedication to the work!"

Varjunk turelemmel. Ez egy nagyon nagy elony, hogy mar a neveket javitani tudjuk.
Jegyezzetek fel magatoknak , hogy mit kell javitani es miben, az internet oldal masolataval. De nekem is elkuldhetitek, amikor a lehetoseg meg lesz ra, javitom.
Udv. Marcsi.