[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség (Boros+Takács)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Jan. 18., Szo, 22:58:03 CET

*Kedves Lista !*

Gondlom most ez a pontos Boros Mihály, de akkor ugy látom "vidues" volt
mikor eskudött 1874_18 majus.  szám 154.
De eskudött Julianna Takács (ezek nevek van irva a déd nagyapa akivan a
nagymama ágán). Ugy látom a Mihayly apja nem élt ekkor? Anyuka a Mihálynak
Barbara Hajczunk (?)

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSTZ-Q5LV?i=96&cat=2748210

Akkor keresni kell a születes approx 1850 a Miháyl akinek anyuka Barbara
meg valamilyen Boros ember.

(St Terez Szabadka romai katolikus)

Köszönöm kiolvasás segitség! Meg köszönöm segitség a Gilicze-röl (ott meg
akadtam egy személynél, várom esetleg választ Szabadka Civil Registrations.

*Udvözlet Zsuzsanna*

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*
Artist MFA