[Csaladtortenet 2] kiolvasás segitség (Boros+Takács)

Katalin Littomericzkyné littkati at gmail.com
2020. Jan. 19., V, 10:59:59 CET

Kedves Zsuzsanna!
Boros Mihály első felesége, Hajtsunk Borbála elhunyt, így az özvegy Boros
Mihály 1874.május 18-án újra házasodott.
A menyasszony Takács Julianna, Takács József  és Horváth Rozália leánya.
Mivel a megjegyzésben csak az szerepel, hogy promulgati, tehát kihirdetve,
Boros Mihály édesanyja, Takács Ilona és Takács Júlia édesapja nem lehettek
közeli rokonok, mert akkor engedély, ill felmentés kellett volna a
házassághoz.
Üdvözlettel: Kati

2020. jan. 18., Szo, 22:58):