[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

Tamás Tóth-Bencze toth.bencze.tamas at gmail.com
2020. Jan. 26., V, 09:42:40 CET

Úgy emlékszem a keresett személyt azért lőtték agyon, mert tetten érték,
hogy (állítólag) jelzéseket adott le a németeknek. Gondolom azt nem kell
részleteznem, hogy kik végezték ki.
Több információm nincs róla.
Csap azért tudok erről, mert a szakdolgozatom Eplény  II. világháborús
története volt. Jó régen írtam, még az 1980-as évek közepén. Ha minden
igaz, van belőle a Veszprém Megyei Könyvtárban, továbbá Szombathelyen, a
főiskolán/egyetemen, na meg persze nálam, valahol, de most nem állok neki
előkeresni.
Az anyakönyvi bejegyzést megpróbálom megkeresni. Ha meglesz, elküldöm

zsu45--- via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta
(időpont: 2020. jan. 25., Szo, 20:01):