[Csaladtortenet 2] Segítségkérés

zsu45 at mailbox.hu zsu45 at mailbox.hu
2020. Jan. 27., H, 00:42:34 CET

> Úgy emlékszem a keresett személyt azért lőtték agyon, mert tetten érték, hogy (állítólag) jelzéseket adott le a németeknek. Gondolom azt nem kell részleteznem, hogy kik végezték ki.
> Több információm nincs róla.
> Csap azért tudok erről, mert a szakdolgozatom Eplény II. világháborús története volt. Jó régen írtam, még az 1980-as évek közepén. Ha minden igaz, van belőle a Veszprém Megyei Könyvtárban, továbbá Szombathelyen, a főiskolán/egyetemen, na meg persze nálam, valahol, de most nem állok neki előkeresni.
> [...]

Hát az tök nem igaz, hogy jelzéseket adott le a németeknek. Ez csak
olyan kitaláció azoktól, akik közvetlen nem voltak részesei a tényeknek.
Édesapám és a család közvetlen érintett volt a történetben. Hol voltak
akkor már a németek!? A zöld finánc egyenruha volt a bűn, azért nézték
németnek.

Links:
------