[Csaladtortenet 2] Paska "ikrek" kérdések (Házi)

Zsuzsanna Larsson Gilice zsuzsannagilice at gmail.com
2020. Jan. 26., V, 20:53:49 CET

*Kedves lista!*

Lehet nagyon keverten raktam be sok kérdes!

*Mégis a "fö" kérdés az hogy gondolom hibás ikret irtak déd nagymama
anyukája és az törtent 1880 meg 1902,* hogy elég régen.

Ilyeneket értem nagyon kell kutakodni pontossan.

De aztán csak én nekem jó tudni vagy jó jelenteni esetleges hibát
levéltárnak?
*Hogy szoktátok csina´lni?*

Az email amit kuldtem tegnap ott probáltam le irni dolgokat.

Kedves udvözlet
Zsuzsanna

*Kindest regards*
*ZSUZSANNA LARSSON GILICE*