[Csaladtortenet 2] FS vs. levéltár

Bence Patat bpatat at gmail.com
2020. Júl. 1., Sze, 12:08:38 CEST

Kedves Mindenki!

Új tagként köszöntök minden családkutatót, és rögtön egy kérdést is
feltennék:
Találtam egy ilyen bejegyzést, miszerint a BFL levéltárban megtalálható az
anyakönyv.

VŐLEGÉNY MENYASSZONY
*Családneve:* Vitmajer *Családneve:* Bruder
*Keresztneve:* István *Keresztneve:* Mária
*Apja családneve:* Vitmajer *Apja családneve:* Bruder
*Apja keresztneve:* István *Apja keresztneve:* József
*Anyja családneve:* Kléner *Anyja családneve:* Prandovszki
*Anyja keresztneve:* Mária *Anyja keresztneve:* Mária
*A házasságkötés dátuma:* 1911.01.21.
*Helység:* XVII. kerület
(Budapest) *Folyószám:* 4
*Megjegyzés:*
*Filmkocka-szám:* 511 *Filmszám:* 901101215
Az anyakönyvi bejegyzést a következő helyen lehet megtekinteni:
Budapest Főváros Levéltára <http://bfl.archivportal.hu/>
Feltöltve: 2016.02.08. Azonosító: 1439325

Az FS archívumában e dátum szerint nem találok ilyen bejegyzést, noha
elvileg teljesnek tűnik a film.
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9PB8-LXC?i=43&wc=92SR-BZ3%3A40678301%2C66838801%2C43619201&cc=1452460

Mi lehet az eltérés oka? Miért nem egyezik a két adatbázis? Elnézést, ha
mások számára túl triviális a kérdésem, én ilyennel még nem találkoztam.

Előre is köszönöm a segítséget, üdvözlettel:
Patat Bence