[Csaladtortenet 2] FS vs. levéltár

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Júl. 1., Sze, 12:21:52 CEST

Kedves Bence!
Üdv a klubban :)
Egyszer belefutottam én is egy ilyenbe, és akkor az FS-TOOLS-szal se
sikerült megnéznem. Gondolom olyan anyakönyv indexeléséről vqn szó, ami
nincs digitalizálva a FS-ön, csak mikrofilmen van meg, és onnan indexelte
valaki. De Hámory Marcsi ezt biztos jobban tudja :)
Üdv,
Anna

Bence Patat <bpatat at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 1., Sze,
12:09):