[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Gyula Győrffy gyulagyorffy at gmail.com
2020. Júl. 2., Cs, 01:18:12 CEST

Kedves Kutatótársak!

Tanácsotokat és egyben segítségeteket szeretném kérni.
A MACSE adatbázisából a Családtörténeti, és a Főnemességi adatokat meg
tudtam nyitni, de az anyakönyveket házassági leveleket stb. nem.
Egy-két pontatlanságot ill. adatok kiegészítését sem tudtam a meglévő
adatokkal kiegészíteni. Miként lehet ezt pótolni, javítani? ( nem vagyok
gyakorlott számítógépes, nincs nyomtatóm se szkennelem )
Szeretnék tag lenni, hogy az anyakönyvekben és a többi adattárban is
tudjam keresni családom régi iratait ha megvannak. A nálam lévő egyéb
okmányokat is szívesen megosztom, nem csak a keresztleveleket de a többi
hasonló témájú iratokat is.
Erdélyből származunk pontosabban Csíkból, azon belül Csíkcsatószegről.
Szíves segítségüket megköszönöm.

Üdvözlettel:  Győrffy Gyula