[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Júl. 2., Cs, 01:34:53 CEST

Kedves Gyula!
Ahhoz, hogy a MACSE teljes adatbázisában tudjál keresni, be kell lépni az
egyesületbe pártoló vagy rendes tagként:
https://macse.hu/society/belepes.php

A főnemességi és a Családtörténeti adattárak, amelyeket nem csak MACSE
tagok tekinthetnek meg, Gudenus János birtokában ill. gondozása alatt
vannak, neki kell elküldeni a javítási javaslatokat.
https://macse.hu/society/gudenusadattar.php

Az anyakönyvi adatbázisoknál minden találatnál van egy "javítási javaslat"
gomb, arra kattintva tudsz javaslatot tenni a talált hiba kijavítására
(majd ha már jogosult leszel a használatára).

Üdv,
Anna

Gyula Győrffy <gyulagyorffy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2020. júl. 2.,
Cs, 1:18):