[Csaladtortenet 2] latin kiolvasás (diszpenzacio)

László Kulcsár laszlo.j.kulcsar at gmail.com
2020. Júl. 12., V, 14:44:43 CEST

Kedves Kollégák,
Köszönöm a válaszokat, az "eppali" szóval így még nem találkoztam. A férj
23 évesnek volt jelölve, de a származási helyéről csak egy akkor 16 éves
férfit találtam. A kor miatt így felmentést kaphatott volna, de akkor miért
jelölték volna 23-nak? Persze, ahogy írtátok is, számos más ok miatt is
szükség lehetett erre. Köszönöm még egyszer.
Laci

Ui: Weber Györgynek: Én pont fordítva gondolkodtam, lényegretörőnek és
udvariasnak tartva, hogy csak a diszpenzációs rubrikát másolom be. Csatolom
a teljes oldalt, hogy megfeleljek az uborkaszezonon kívüli magas
elvárásoknak is. A dologban természetesen semmi titok nincs, a vagánykodás
kényszerén koromnál fogva már túl vagyok, az attitűdre pedig udvariasságból
nem mondok semmit.