[Csaladtortenet 2] Nem talalhato anyakonyvi bejegyzes

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2020. Júl. 20., H, 13:57:33 CEST

 Kedves Magdi!

Ha a kutatótársak aktív segítségét kéred érdemes az alábbi adatokat megadni:Név, település, konkrét időpontok és esetleg FS linkek (házasságról és halálról).
Ha csak ötlet szintjén kérdezed:
- Nagy segítség lehet az egyházi anyakönyv. Igaz, hogy ekkor már a polgári a hivatalos, de ha tudod, milyen felekezetnél esküdtek, vagy lett eltemetve, illetve keresztelve, akkor a papok általában szívesen segítenek.Nekem csak jó tapasztalatom van. Eddig 6 lelkésznél jártam (3 református, 2 evangélikus, 1 katolikus), minden további nélkül odaadták az anyakönyveket kutatásra, még a polgári anyakönyvezési időszakból is.
Üdv: Ákos