[Csaladtortenet 2] Nem talalhato anyakonyvi bejegyzes

Magdolna Nagy zsoofii at gmail.com
2020. Júl. 20., H, 14:10:55 CEST

Kedves Akos,

Nem kivanom, hogy barki helyettem keressen, ezert is nem irtam reszleteket.
Tenyleg csak otleteket varok.

Az illetekes plebanost megkerestem emailben, egyelore semmi, valoszinuleg
majd egyszer szemelyesen is felkeresem, ha lehetosegem lesz ra.

(Kis kiegeszites: a kornyekbeli anyakonyveket is atturtam -20 es +10 ev
kozott.)

Ugy gyanitom, hogy valami fura dolog tortenhetett (tobb jel mutat erre,
csak az egyik, hogy az apa nem is ismert) es ha viszonylag trivialis modon
nem sikerul tovabbhaladnom, akkor nem is fogom a temat feszegetni, de elobb
meg meg kellett kerdeznem a tisztelt tarsasagot.

Udvozlettel,
Magdi

Roland Ákos Jakab <jakabrolandakos at yahoo.com> ezt írta (időpont: 2020. júl.
20., H 13:57):