[Csaladtortenet 2] "vacio oriunda" jelentése

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Júl. 20., H, 19:44:33 CEST

Egy kis segítséget kérnék a latinosoktól. Nem tudom értelmezni a házassági
anyakönyvben szereplő "vacio oriunda" kifejezést. Az oriundát a macse latin
szószedetében megtaláltam, valahonnan származót jelent, de a vacio-nak nem
leltem nyomára, és együtt a kifejezésnek sem. Nem félreolvasat, de azért a
bejegyzést mellékelem, a szövegkörnyezet miatt is.
Köszönettel: NJ
UI: A menyasszony a távoli Turócz megyéből érkezett Vas megyébe.