[Csaladtortenet 2] I. VH kerdes

Lengyel Attiléné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2020. Júl. 21., K, 07:40:57 CEST

Gyulai anyakönyveket átnézve azt tapasztaltam, hogy két féle rendszer volt.
A helyi származásúkat (halottakat, csatatéren eltűnteket) úgy anyakönyvezték
sokszor egy csoportban, ahogy a honvédségtől?, kórházaktól megkapták. Ebben
az esetben néha hónapokban, években is különböztek az egymás után beírtak
között. Ugyanakkor, mivel Gyulán nagy kórház volt, sőt kisegítő kórház is,
az ott megholtakat szintén anyakönyvezték függetlenül származási helyüktől,
sokszor csoportosan, ahogy a kórháztól megkapták. Azt nem tudom, hogy ezek
bekerültek-e a származási helyükön.
Üdv: Lengyelné Éva