[Csaladtortenet 2] Olsavicai kiolvasási kérés

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2020. Júl. 21., K, 19:00:01 CEST

Kedves Kutatótársak!
Nem vagyok biztos benne, hogy jól van-e indexelve, illetve nem egészen
világos a számomra, hogy kik a szülők és a keresztszülők (most eltekintve
attól, hogy Janborsky-nak indexelték a Jamborsky-t).

Bal oldalt, felülről az 5. bejegyzés, az 1746. augusztus 4.-én keresztelt
Mihályról van szó. :
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R77-9H8R?cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AKZSG-MYL

Az én olvasatom (a pontok totál csődöt, a kérdőjelek a nagy
bizonytalanságomat jelzik):
(...) Augusto die 4 baptisatus e filius none(?) Michael
Lemionis(?) Molitor Cajus(?) patrini fuére Michael Jamborsky filius
(...) parochi olsaviensis Joannis Jamborsky matrina (...) Ana
Jamborsky uxor parochi(?) K/Repatiensis(?)

Minden segítséget előre is köszönök.
Üdv,
Anna