[Csaladtortenet 2] Olsavicai kiolvasási kérés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Júl. 21., K, 19:30:14 CEST

> Nem vagyok biztos benne, hogy jól van-e indexelve, illetve nem egészen
> világos a számomra, hogy kik a szülők és a keresztszülők ....

> Bal oldalt, felülről az 5. bejegyzés, az 1746. augusztus 4.-én keresztelt
> Mihályról van szó. :
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R77-9H8R?cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AKZSG-MYL

Azt hiszem, nem jegyezték be a gyermek szüleinek nevét:

Item Mense Augusto die 4 baptizatus e[st] filius no[mi]ne Michael
Senioris Molitor Cujus patrini fuere Michael Jamborsky filius ??
parochi olsaviensis Joannis Jamborsky Matrina vero ?? Jamborsky uxor
Parochi Repasiensis

Ugyanúgy, augusztus hó 4-ik napján keresztelve lett idősebb molnár
Mihály nevű fia, kinek keresztapja vala Jamborsky Mihály az Olsa-i
parókiának/gyülekezetnek ?? fia Jamborsky Jánosnak, keresztanya igaz
?? Jamborsky felesége a répási gyülekezet(ből).

Geh. A két hiányzó szó (rövidítés?) nélkül nagyon nehéz értelmezni, és
persze a többi olvasatom is bizonytalan. (Az az L-szerűség viszont
elég biztos, hogy S: lásd a következő bejegyzésben "Stepha...".)

Juli
/\ /\