[Csaladtortenet 2] Olsavicai kiolvasási kérés

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2020. Júl. 21., K, 21:41:59 CEST

> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R77-9H8R?cc=1554443&personaUrl=%2Fark%3A%2F61903%2F1%3A1%3AKZSG-MYL

Igen, Anna lesz a második kérdőjelem (pontosabban Ańa, hosszú és
kacskaringós ékezettel, ami rövidítésjel volt). A parochi = parochus
eszembe se jutott, mert RK plébánosnak nincs fia vagy felesége, de ha
GK, az más.

Item Mense Augusto die 4 baptizatus e[st] filius no[mi]ne Michael
Senioris Molitor Cujus patrini fuere Michael Jamborsky filius ??
parochi olsaviensis Joannis Jamborsky Matrina vero Anna Jamborsky uxor
Parochi Repasiensis

Ugyanúgy, augusztus hó 4-ik napján keresztelve lett az idősebb molnár
Mihály nevű fia, kinek keresztapja vala Jamborsky Mihály, Jamborsky
Jánosnak, olsvai ?? plébánosnak fia, keresztanya igaz Jamborsky Anna a
répási plébános felesége.

Azt már megszoktam, hogy az anyát kihagyták a keresztelési
bejegyzésből. (Végül is nagyon ritka eset volt, ha jelen volt.) De
hogy az apáról is csak a foglalkozását írták be?....

Juli
/\ /\