[Csaladtortenet 2] Zsitkóc

Andrea Forgó bumacs at yahoo.co.uk
2020. Júl. 23., Cs, 16:35:45 CEST

Kedves Kutatók!

Elakadtam egy pontnál a kutatás során. Egy Lovrencsics nevűágat kutatok, akik 1900-as évek elején jöttek Budapestre, majd Pestszentlőrincre, és Pestszentimrére,illetve Soroksárpéterire. Az egyik leszármazott temetkezési vállalkozó / asztalos  lett (Ferencz)– találtam is róla adatokat, és a fia, József kocsmáros lett.

Ferencz Zsitkóc-on született 1866-ban. Szülők: LovrentsitsMátyás és Zadravecz Borbála.  Zsitkóc Lendvavásárhelyenvolt anyakönyvezve. Római katolikusokat keresek. Ami fent van a Familysearch-ön:

kereszteltek, házasultak, halottak 1828-1840

kereszteltek, házasultak halottak 1841-1849, 1862-1863 és1875-1895

illetve a halottak 1895

Találtam egy testvérét 1862 áprilisában születni, majdmeghalni, ugyanitt, tehát a város jó. De nincs az 1864-1875-ig időről semmi ésnincs az 1862 előtti házasság sem meg.

Valakinek van tudomása arról, hogy ezek az elveszett évekhol lehetnek, és hogy folytassam a kutatást?

köszönöm!

Forgó Andi