[Csaladtortenet 2] Borszéky család

Roland Ákos Jakab jakabrolandakos at yahoo.com
2020. Júl. 29., Sze, 17:37:54 CEST

 Igen, több adatra volna szükség, pláne, hogy a Borszéki simán lehetett névváltoztatás eredménye is. A MACSE adatbázisban is van rengeteg rkat., izr. és ref. akik Borszéky/ire változtatták a nevüket.
Én is ismerek Borszékieket Méhkerékről, akik görögkeleti, román származásúak. Ők is felvették pár generációval ezelőtt ezt a nevet, és ők még a MACSE adatbázisban sincsenek feltüntetve.