[Csaladtortenet 2] Borszéky folyt.

fekete tibor tiborf at yahoo.com
2020. Júl. 30., Cs, 10:28:18 CEST

Kedves Richard, a privátban küldött link sajnos azt hiszem nem működött. Ha direkt rákeres bármelyik névre, idézőjelbe téve, a Borszéky esetében i/y változatban ("Borszéky Ákos", "Borszéki Ákos"), a Google elég sok adatot hoz elő.
Az alábbiakban mellékelek néhány Arcanum linket (sepsiszentgyörgyi vonatkozások, remélem működni fog, ezek egy része előfizetéses, némelyik ingyenesen is megnézhető), egyet-egyet pedig a familysearch-ről és a dspace.oszk.hu-ról (gyászjelentések):
https://adtplus.arcanum.hu/en/search/results/?list=eyJmaWx0ZXJzIjogeyJFViI6IFsiUEFSVDA1IiwgIlBBUlQwNiJdfSwgInF1ZXJ5IjogIlwiYm9yc3pcdTAwZTlreSBha29zXCIgc2Vwc2lzemVudGd5b3JneSJ9
https://adtplus.arcanum.hu/en/search/results/?list=eyJxdWVyeSI6ICJcImJvcnN6ZWt5bmUgbmFneSBqdWxpYW5uYVwiIHNlcHNpc3plbnRneW9yZ3kifQ
https://adtplus.arcanum.hu/en/search/results/?list=eyJxdWVyeSI6ICJcImJvcnN6ZWtpbmUgbmFneSBqdWxpYW5uYVwiIHNlcHNpc3plbnRneW9yZ3kifQ
https://adtplus.arcanum.hu/en/search/results/?list=eyJmaWx0ZXJzIjogeyJFViI6IFsiUEFSVDA1IiwgIlBBUlQwNiJdfSwgInF1ZXJ5IjogIlwiYm9yc3pcdTAwZTlraSBha29zXCIgc2Vwc2lzemVudGd5b3JneSJ9