[Csaladtortenet 2] Eglicus jelentése

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2020. Júl. 30., Cs, 16:17:07 CEST

Az evangélikusra tippelek. Ez magyarázat lehet arra, miért csak énekszóval
temettek mindkét esetben,ami gyakorlatilag csak a gyerekeknél volt
szokásos, felnőtteknél csak nagyon ritkán. Az énekszóval temetés
szerintem kizárja az egyházfit.

Üdvözlettel
Lajos

Roland Ákos Jakab via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt