[Csaladtortenet 2] Eglicus jelentése

fekete tibor tiborf at yahoo.com
2020. Júl. 30., Cs, 16:52:00 CEST

Evangélikus egyháztörténeti kiadványban találtam az alábbi összefüggésben:

Tibor

Sent from Yahoo Mail on Android

  On Cs, júl. 30, 2020 at 17:17, Lajos Kámory<kamory.lajos at gmail.com> wrote:   Az evangélikusra tippelek. Ez magyarázat lehet arra, miért csak énekszóval temettek mindkét esetben,ami gyakorlatilag csak a gyerekeknél volt szokásos, felnőtteknél csak nagyon ritkán. Az énekszóval temetés szerintem kizárja az egyházfit.
ÜdvözlettelLajos