[Csaladtortenet 2] latin kifejezés kibogarászása

József Németh jozsefnemeth424 at gmail.com
2020. Jún. 3., Sze, 12:28:20 CEST

Kedves Sándor! Nagyon szépen köszönöm, már annyit néztem, hogy olyankor már
a fától nem látni az erdőt, ezért jobb a szűz szem. A perillustris
(megbecsült) és társait már ismertem, ezeket még nem. Vajon miért illettek
egyeseket ezekkel a jelzőkkel, másokat (a többséget) pedig nem?

Jóna Sándor <jona at jonafamily.eu> ezt írta (időpont: 2020. jún. 3., Sze,
12:18):