[Csaladtortenet 2] falukönyv

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2020. Jún. 5., P, 16:14:03 CEST

Kedves István

ugyan nem írtam még ilyen könyvet, de amennyiben élő személyekről nem
írtál, a forrásaid nyilvánosan elérhetők (pl. levéltárakban, már megjelent
publikációkban, nyilvános internetes forrásokban, akkor szerintem ilyen
engedélyre nincs szükséged.
Ha nem így lenne, akkor szerintem tlepülési családkönyvet
(Orstfamilienbuch) sem lehetne kiadni, mert minden egyes család minden
egyes leszármazottjától engedélyt kellene kérni a megjelenéshez, ami
nyilvánvalóan nonszensz.
De vannak köreinkben, aki már adtak ki könyvet, ők valószínűleg jobban
tudják ezt nálam.

Üdv
Krisztián

Kochnyák István <kochnyak.istvan at chello.hu> ezt írta (időpont: 2020. jún.