[Csaladtortenet 2] Nagytétényi egyházi házasságkötések

Tunde Gyurko gyurkot at gmail.com
2020. Jún. 10., Sze, 09:11:30 CEST

A házasságkötések kedvelt időszaka változik. S milyen jó ez, legalább
elgondolkodunk, hogy mikor minek mi volt a magyarázata.
Míg az egyik vallás tiltotta, a másik szerette az egyik vagy másik
időszakot a házasságkötésre. Befolyásolta, hogy például nyáron dolgozni
kell, akkor nem érünk rá ilyesmire, máshol nyár végén már van termény, van
miből vigadni.
Egyik vallás tiltja a szombatot, másik szereti.
Ma talán jobban szeretjük a nyári időpontokat a nagy lagzikra, de ez is
változik. Sőt a szombat mellett jön a többi nap, mert kedvezményt adnak a
lagzira szakosodott szolgáltatók. :)
Így, változatosan szép a világunk!

Üdv, Gyurkó Tünde

Jóna Sándor <jona at jonafamily.eu> ezt írta (időpont: 2020. jún. 9., K,