[Csaladtortenet 2] Nagytétényi egyházi házasságkötések

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2020. Jún. 9., K, 13:41:32 CEST

Kedves Gyuri!
Én csak a kérdésre válaszoltam.
Nem gondoltam bele, hogy másképp értelmezzem, mint ahogy aztán javítottad is magad.

Megnéztem a szülővárosomról, Hajdúnánásról meglévő adatbázisomat, mert nekem nem tűnt fel ilyesmi.
És valóban, nálunk reformátusoknál kimondottan kedvelt volt a decemberi esküvő.
Közvetlen Karácsony előtt pláne, utána az év utolsó napjaiban meg egyenesen dömping volt.

Persze kutatok katolikusokat is. Most keresésre átpörgettem néhány ilyen családfát és nem volt találat.
Szóval eddig nem figyeltem a jelenségre.
Üdv, Sanyi